Bra start på dagen

Spinningen gick skit bra idag och vilken fantastisk ledare vissa ledare e så sjukt bra..Så Patrik en eloge till dig som har så grymma pass.Efter det så gick jag till Åhlèns i stan för att se om de hade fått in mina converse i storlek 36 men inte hade dom det...Suck ...gick istället till Stadium och köpte dem där..vita fina underbara skor..älskjar dem redan...som ja ghar längtat efter dessa :) *njuter*
Så nästa köp blir en skinn jacka måste bara hitta den jag vill ha...kan vara lite knepigt fast jag ska nog köpa den jag hittade på Sisters ok den kostar 1700:- men den e bara såååååååå fin *love it* fast vi får se hur min ekonomi ser ut efter alla räkningar *buhu*


Nej nu ska jag fixa lite här hemma...

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback