En annan del av köping....

Imorgon är det fredag och jag och jonas åker till Dalarna till Jenny och Jimmy..vi ska vara hos dom öve rhelgen..fast på lördag åker jag Jenny och Petra till malin på inflyttningsfest i Köping..en annan del av köping kanske ni tänker..nej inte där men det ligger på samma sida som det utspelar sig hahahha..

Idag var det en bra dag på jobbet som vanligt... efter jobbet åkte jag till Karlaplan och hämta ut mina skor samt jacka hos skärddaren/skomakaren... 300:- kostade det för att klacka om, och laga dragkedjan hur billigt som helt vill jag lova

Sen gick jag upp till MQ till min kompis Maria som jobbar där..handlade lite härligt med personalrabbat som jag får av henne :) då kommer man lite billigare undan *me like*

nu sitter jag hemma och funderar på vad jag ska ha med mig i väskan...
Jonas är hos Robert och kollar på hockey.

Stackars Pontus som e så sjuk..hoppas inte att resten av familjen åker på det bara..

Fick vykort från Pline idag *tackar*

nej nu ska jag se över vad jag ska ha med mig...

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback