Genom mulet

Lördag morgon och klockan är 10:35.Igår var Lottis här på middag och Jonas var på hockey,vi såg på let`s dance, jordan rätts läkare samt advokaterna. KLockan hann så 01:10 innan Jag låste dörren och Lottis begav sig ner i tuben,...Jonas somnade i soffan inatt hmmmm..fast han kom in på morgon kvisten då han vaknade upp en en obekväm stälning.
Ikväll skulle jag varit hos Sara men har fortfarande influensan stackars henne tycker såååå himla synd om henne...så det blir myskväll hemma med älsklingen och kolla på ngn bra film.

Idag ska jag träna också ska bli skönt det.....ska träna idag, imorgon och på måndag idag styrka och trappmaskin imorgon spinning och måndag spinning så ser det ut de närmsta dagarna.

Nu hör jag älsklinge i köket som håller på att koka kaffe..ngt jag verkligen behöve rnu *mumsigt*

På återseende


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback