Godmorgon alla

pigg och allärt e jag och gissa vad jag har gjort fast klokcna inte är mycket? jo jag har STÄDAT jag vaknade vid klockan 06:00 fast gick inte upp fören 15 minuter senare och började bädda rent sängen, damma så min älskling kan dammsuga och skura golv när han kommer hem. klockan 08:00 ska jag ringa vårdcentralen jag måste ta en kortisonspruta mot pollen det är snart dax för dessa tider *urk* vill inte ha denna förbannade allergi det e så jävla jobbigt med kliande ögon och rinnande nässa samt andningssvårigheter..*buuuuuuuuu*

Idag efter jobbet är det möte som gäller och vi ska ha portfoliemöte idag som jag ska hålla i..jajjamensan.

Hoppas att sara och pontus har blivit bättre och att flunsan försvinner snart.

nu ska jag äta frulle

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback