Packning av väska inför resan till Östergötland

Imorgon efter jobbet åker jag till mamma och Pappa i finspång...jag kommer inte at åka till Norrköping utan kommer att åka till Hallsberg där pappa kommer att möta upp mig,ska nu paca resväskan...fast jag ska inte göra ngt spec fast jag ska ju träffa Linda på lördag så jag måste jag ju ha ngt anständigt på mig hahahha...
MIn hosta vill inte ge med sig as jobbigt inatt så var jag vakne flera gånger på natten då min hosta inte ville ge med sig..usch tänkte några gånger under natten: ska jag ta mig upp och ta lite cocilana??? nej det vill jag inte alls göra ska försäka sova utan , och det gick ju som det gick...inte alls :(

NU ska jag packa väskan se vad jag ska packa ner i väskan....

Imorgon börjar jag 08:00....sova tidigt ikväll fast först läsning av boken som jag älskar...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback