shopping + bio

Idag har jag varit och tränat på fridhemsplan (friskis) sen så handlade jag lite på VI, åkte hem fixa iordning mig tog cykeln till Solna C för att träffa Lottis, vi gick en shoppiing runda där inne..jag köpte t -shirts och en lång top (som man kan ha leggins till), en bh och en lotion. Var även inne i en äffär och prövade en skinn jacka men köpte den aldrig...vissa vet varför...

Ikväll ska jag och Jonas på bio klockan 21:15 vi ska se den nya Beck filmen, tror den e bra inte ofta som en Beck film är dålig.

Saris är fortfarande sjuk :( fast nu har vi bestämt att jag ska till henne på torsdag efter jobbet istället eftersom det blev inställt idag p.ga sjukdom.

Imorgon kommer Sofia hit på middag det ska bli trevligt..Jonas ska till Robban på hockey imorgon..

Oj nu loggades Jonas in på hans msn fast grejjen är att Jonas är inte ens vid datorn utan han diskar, och hans dator är avstängd..hmmm mysko...

Imorgon är det spinning som gäller...skönt det.

So long


kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback