shopping...

Nyss ätit god middag köttfärssås med pasta...riktigt gott var det . Idag har jag och älsklignen varit i Solna C även fast jag har kännt mig lite hängig..Jonas köpte ett par jeans och jag köpte ett var korta leggins samt ett långt linne på Gina tricot samt en dolice gabbana parfym på Åhlens...sedan så köpte jag schampo och balsam till Jenny från Tigi...

Ikväll blir det lugn och ro hemma här...ikväll ska jag spela bingo lotto ngn gång måste ju vara min tur att vinna det kan inte bara vara alla andra utom jag som har tur...

Imorgon börjag Jonas på sitt nya jobb *spännande*
och jag börjar klockan 8 imorgon och klockan 10:00 ska jag vara hos tandläkaren ska göra en undersökning, kan vara dax det var ju ett bra tag sen sist.

Imorgon kväll ska ja gpå middag hos Sofia efter att jag har tränat :) ska bli trevligt...

nej nu ska jag kila...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback