Tillbaka igen



Ja min blogg har strulat fram och tillbaka gnas blog hihihi...varit en helg i finspång...det var mysigt umgåst med la famila...och min gulliga farmor på 98 år hon e så go...Sen var jag även hos Linda det var mysigt och trevlig god mat och massa snack..ja om man säger så här det står inte stilla i Finspång *asg* herre gud tur att man flytta där ifrån det e ju faktiskt helt galet.

Idag på jobbet har det varit en toppen dag..jag började min dag med att åka till friskis coh svettis och gå på ett spinningpass klockan 07:00 det e jag mkt stolt över att jag tog m ig upp i ottan hur mkt det än tog emot. men skönt var det iallafall..Idag har regnet stått som spö i backen och det har varit blandeade skurar allt från hagel till regn vad säger man: typiskt mars väder.

Ååå vad jag tycker om mitt jobb e så glad att jag jobbar där jag jobbar...dete verkligen A och O att trivas med sitt jobb...
Längtar till nästa helg då jag ska vara med Sara och barnen på Lördag kväll mysa och bara ta det lungt..mysfaktor hög.

Nej nu ska jag snart se på Vänner...


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback