Träning

kom nyligen hem efter att varit på spinning jag säger bara Malin pass är verkligen ur roliga dom är tuffa och riktgt jobbiga man blir helt slut, men super bra musik helt lovely..
sitter och dricker kaffe nu gottit som älsklingen har bryggt.
Sitter och tänker på vad den där instruktören sa till Sara, altså jävla idiot hur kan man vara så himla korkad???? jag fattar  inte vad som försigår innanför vissa männsikors hjärnor.

Idag när jag väntade på tåget från fridhemsplan och hem så satt det en tjej och pratade jätte högt i sin mobil så sa hon:
 - Altså jag sprang som en jävla gris, e helt svett?

Skulle vilja veta hur dessa grisar som man alltdi nämner i dessa sammanhang springer...funderar över vissa uttryck som vi människor ofta använder. t.ex:

- springa som en jävla gris
- Det var näsra ögat
- nära skuter ingen hare
-man är väll inte född i farstun
- han/hon är helt bakom flötet

m.m. ja det finns hur många som helst...

sitte roch väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag får hänga upp den och sen sova....

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback