hoho...tillbaka från skolbänken

har nu kommit hem från universitetet, läser ju kursen barns språkutveckling..en mkt givande och bra kurs.Som avslutas den 2:a juni med TENTA gaaaaaaaaaaaaa vill inte men jag måste..usch tenat ger mig ångest,..finns inte ngt värre än att sitta inne i en hörsal och under tystnaden med bara lite ljud från alla andra som skriver för glatta livet..alla utom jag. Jag Tove Selvåg har en liten förmåga att låsa mig när tentan ligger framför mig..Så det jag behöver är ett stort lycka till.

Jonas e hos Robert..jag är alena..ska snar tlägga mig och läsa min underbar bok: På det fjärde ska det ske med Kajsha INgmarsson tror jag visst att hon heter.

Imorgon ska jag till Lärarhögskolan på semenarium om Reggio med några på kursen..även fast jag har läst den hela kursen på 40p, så är det altid kul att påminnas om vissa saker...och se saker ur andra perspektiv.

nej nu kolla på nyheterna, sen läsa....


kram and sleep well

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback