Mys lördag med mamma och stora syster

Igår åkte jag in till centralen för att träffa min syster vid halv elva snåret. hon och jag skulle möta vår mamma klockan 11:40 uppe vid tåget som hon kom med från Norrköping. Vår mamma fyllde nämligen i maj men hon skulle få vår present nu på hösten. Mammas present var: en timmes massagen på ett ställe på kungsholmen, lunch på ett mysigt ställe på kungsholmen, sen vidare till Hallvyska palatset på Östermalm, sen middag på en japansk resturang med ett avslutanden teaterbesök på drameten :) vi tänkte att det är roligare för henne att få en hel dag med sina döttrar samt olika upplevelser än att få en present..ibland kan det vara mkt roligare..spec när man inte träffar sina döttrar så ofta..p.ga 22 mils avstånd från varandra.

Dagen var mkt uppskattad..pappa fick vara hemma denna gång, men fi får göra ngt liknande när han fyller år.

Idag är det fars dag! jag och min syster har fixat en presetn till honom som mamma får ta med till honom när hon åker hem i eftermiddag.
Men jag ska ringa pappsen och gratta honom,

Idag ska jag till Sara, Daniel och barnen *mega mys*

ska även träna spinning ikväll klockan 17:00.

nej nu ska jag dricka kaffe och äta frulle...

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback