Söndag igen,,,,fort helgen gick

ja nu e det söndag och heklgen e snart slut..np va dhar hänt i helgen då? Jo jag och Jonas har haft Pontus i helgen vi har haft super mysigt..bilder kommer senare,,igår så åkte jag och hämtade honom hos Sara och Daniel...vi åkte buss  och pendeltåg samt tunnelbana hem till mig och Jonas, lämnade Pontus saker och hämtade Jonas tillsammans åkte vi 3 till Skansen det var verkligen yber mysigt..tittade på massa djur både vilda och tama och pontus fick rida på ponnyridning,,,han tyckte det var jätte skoj

På kvällen lagade vi god mat och han fick badaskumbad vilket var verklgien uppskattat.Efer middagen så åt vi massa gott och myste i soffan framför tv:n
vid 22:00 tiden somnade vi allihopa...

Idag har jag och Pontus varit på tekniska museèt vi var där över i 2 timmar..sen så åkte vi och åt på donken..vi åkte sedan hem till Sara, Daniel och smilla vid 4 tiden ....

Jag sammanfattar helgen som underbar

NU har jag och JOnas kollat på film...ska lägga mig tidigt idag e det tänkt iallafall e rätt trött nu.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Låter som att du haft en fantastisk hälg! Härligt med ungar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback