jaha så var det över

NU e klassfesten avklarad..och snacka om party med dunder oach brak..det var verkligen så himla roligt igår att träffa alla, var inte alls som jag trodde ngn stel tillställning utan det var verkligen party för hela slanten från klockan 17:30 - 02:00...först var det förfest hos JOhan alias A:son...där var: jag, Ida, johan C, Fredrik, Johanna, kicki, karin, charlotta, Ann-Sofie, Kenny, Johan Kinnander tror jag fick med alla nu iallafall...där var vi till strax innnan 7 då vi intog Hotel Deeger...där var det välkomsdrink samt hälsa på alla :) sen var det middag alla klasser satt för sig vi fick ett stort bord då vi var många från vår klass...
De flesta såg ut som de gjorde för 10 år sedan medan vissa kände man inte alls igen.

Idag har det varit en lugn dag, ska snart åka hem till Stockholm och min älskling Jonas. Ska strax äta innan mamma och pappa skjutsar mg till Halssberg där jag tar x2000.

Imorgon e det jobb igen.
Idag flyttar min syster till Hammarbyhöjden grattis grattis..


Idag fyller Magda år samt Anna Widèn...stort grattis till er båda.

Nej nu ska jag visst hjälpa min pappa med ngt...

ciao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback