Onsdag mitt i veckan

Äntligen onsdag då är det bara två arbetsdagar kvar sedan e det helg...på fredag åker jonas till Härnösand :( utan mig, då han slutar halv tolv och jag halv fem så känns det inte så roligt at åka buss mellan 17:00-23:00 för att sedan bara var där en dag och åka på söndag mitt på dagen..vore bättre om vi jade bestämt det tidigare då kunde jag ha tagit ledigt haölv dagen eller så..så jag bli gräsänka  i helgen får se vad jag ska göra???

Sitter nu och väntar på att maten ska bli klar...det blir fisk och ris och en hälsomsam sås av ngt slag...

Idag klockan 18:30 ska jag träna skivstång ska bli så jäkla roligt!!!!!!!!!!! älskar det..

Igår kväll var jag hos sara och barnen...det var verkligen as mys...love you..

hörs hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback