Trevlig fredagskväll

Middagen på resturgangen var så lyckad underbart god middag och mkt skratt kan det blir bättre? mten på ciao ciao duo är helt klart suverän den maten är gudomlig mums :)

Idag ska jag och Jonas på dagen ta en promis till Solna C och handla det sista till festen. Sen måste vi städa också så det e fint tils alla kommer.

Igår fick vi hem infravärmen och plädarna till Balkongen (kort kommer) det blev super fint verkligen och nu kommer man kunna vara där ute utan att frysa ihjäl...nice värre.

Nu spelas det Danny på radio med låte Nathalie gud vad jag e trött på den låten kan de inte vara sluta spela en av sommarens sommarplågor på radio och spela en av mina favvo låtar som är Jag talar ut med Mange Schmidt?

Gud vad gott det var med Kaffe det behövs så att man kommer igång...kunde inte sova längre en till 8:00 imorse då jag vet att jag har massor att göra kan jag inte sova :( men men det gör inget jag e relativt pigg och har sovit i ca 9 timmar så det borde räcka.

Nej nu måste jag äta frulle och läsa svenskan.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback