Trött Zzzzzzzzzzzzzzzz

fy fan vad jag e trött idag. Idag hade Grazy fått magsjuka så hon var hemma, Ann-sofie influensa, Mooly vabbade..så det var bara jag, Lottis och Madde som jobbade varav ja goch Madde slutade tidigt. Jag kunde sluta min vanliga tid, men Madde fick jobba över två timmar...när jag kom hem så somnade jag..sov nästan 2 timmar helt slut var jag när jag kom hem Zzzzzzzzzzzz...

Ikväll blir det Idol med älsklinge i soffan *mys* Min Sara gumma e hemma och e sjuk varit det i 2 dagar stackras henne tycker verkligen så synd om henne...peppar peppar ta i träd så ha rinte jag blivit sjuk än så länge.

Hade hoppats på att Sara hade orkat ses imorgon men e man sjuk så e man...

Nu ska jag umgås med my libbling som är så mumms fillibabba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback