usch vilken bedrövlig dag

även fast jag har jobbat kort dag dvs 7:30 - 13:00 så har det varit jobbigt vet inte riktigt varför kan inte sätta fingert på det riktigt...det har legat ngn i luften hos en kollega..som inte riktigt har haft sin dag idag...och det har smittat av sig det gör ju ofta det...
Nej denna korta arbetsdag har känns för jävlig, mycket ärockså att det är några som mår dåligt av vissa orsaker på jobbet vilket är jobbigt att se och INGET HÄNDER ingen tar tag i det, Detta tråkiga smittar av sig...
vill bara gråta nu usch det känns inte kul att avsluta arbetsveckan såhär... :( men vad ska man göra? och jag som är en känslomänniska tycker detta är extra jobbigt..
Skulle vilja prata med Sara men hon har planeringsdag..Jonas jobbar..ja alla jobbar ju och här sitter jag..och när jag kommer berätta vad som har hänt så kommer den jag pratar med bara säga: men tove det är ju eb bagatell detta, inget att gräva ner sig i...men så är det inte....

Nu har jag klagat klart men jag behöver verkligen göra detta... GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa



.......

Kommentarer
Postat av: Sven-GØrel

Gå ut och skrik i skogen. Det hjälper gott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback