Äntligen händer det något!!!

Jag har upptäckt att min träningen äntligen ger resultat...att fett har omvandlats till muskler på vissa ställen, jag har blivit fastare..gud vad allt detta låter äckligt men det e så man pratar i träningsspråk.
Har kommit igång med träningen riktigt bra, och hoppas att det ska bli ännu bättre..idag så tränade jag spinning mellan 19:30-20:30..helt underbart shit vad jobbigt men kul det var..
Jag säger det igen ni som inte har kommit igång eller så gör det..nu jag menar ni kommer att må mkt bättre..mitt mål är att träna iallafall 4 dgr i veckan..sen utöka till fem när jag jag känner att det går.

Älsklingen sitter och kollar på tv ngn sjuk film av ngt slag med alldeles för mkt pang pang för min del..
Jag tycker att pang pang filmer inte faller mig riktigt i smaken.

Inskolningarna rullar på, på jobbet och imorgon måste jag köpa öronproppar jag står inte uyt med allt skrik allvarligt vissas ljus resurser är inte att leka med...

Imorgon är det alla hjärtans dag. vilket innebär att jag och min älskling ska ha myspys hemma hela kvällen med levande ljus, god middag.och överdos av kärlek...

Hur ska du fira alla hjärtans dag????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback