Träning som gäller

Jag håller på nu att träna för fullt..tränar som aldrig förr det e helt underbart. Så ni som inte har tagit tag i er träning eller ni som funderar på om ni ska köpa gymkort GÖR DET , ni kommer att må så mycket bättre en vad ni gör idag, jag gör iallafall det..
idag skulle jag tränat också men då sa min käraste Jonas stop, han sa: du måste vila också annars kommer inte din träning att ge ngt då kommer dina muskler att brytas ner..bättre att du tränar idag och imorgon då du ska till Sara sen kan du träna torsdag, vila fredag och sen träna lördag och söndag..och jag lyssnar till vad Jonas säger.
Så idag är det en mer slappar dag hemma.

Försöker ringa hem till mamma och pappa men det tutar bara upptaget hela tiden grrrr....

Och ikväll är det hockey Sverige mot ngt land som jag redan har glömt bort..så intresserad är jag, även fas tjag skulle vilja sitta ner med min älskling med en kopp tèh och kura upp bredvid honom men jag blir rastlös av att sitta och kolla på ngt som jag inte är så intresserad av..det är skillnad om det är vm, os eller så men det är det inte.
Detta är en träningsmatch...tyckte Jonas sa att det är slovenien som ska spela.

Nej om man ska försöka få tag på mamma  och pappa nu då.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback