Äntligen träning igen

nu på kvällskvisten har jag varit på skivstångs pass as skönt och hur jobigt som helst..det var nästan fullt på passet... Det var ett tag sedan ja gtränade  då det har varit jul, nyår och sorgligheter i familjen...usch..men jag e nöjd nu och jäkligt trött...

Imorgn efter jobbet åker: jag, jonas, anna och kalle hem till mamma och pappa..på fredag äger begravningen ru, :( Åååå vad det kommer att gråtas, men det får man göra...det hör till...

Pratade med Jessica förut hon ville att vi skulle ses nästa lördag istället, eftersom när vi skulle ses sist så kunde inte hon, hon var tvungen att jobba,...men nu har vi bokat in den 18:e det blir troligtvis sing star..
den 25:e ska jag klippa och färga mitt hår hos Jess..sen på lördag den 26:e e det inflyttningsfest hos Soffan..ska också bli kul..mkt party denna månad and no money..hahaha

Äntligen har jag och min sara gumman bokat in datum för vår partyafton+ middag  det blir i februari ..hemma hos mig och Jonas, fast Jonas får förstås vara någon annanstans, får säga att han får åka till Daniel..

Nu ska jag packa klart väskan för helgen...

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback