fortfarande sorg men mår lite bättre

Jag tror att den största och jobbigaste sorgen har laggt sig, tror även att min bearbetning genom att vara med från att farmor somnade in till att hon åkte till bårhuset har hjälpt mig mycket att ta mig igenom detta.
Jag har fortfarande kvar i Finspång hos mamma och pappa...det är skönt att prata prata prata om det som har hänt det behöver alla parter.

Idag har vi varit ute och gått jag och mamma  vi gick till Afrika, det var väldigt skönt även fast mitt högre knä, lår och höft högg till flera gånger..men det blir ju bättre när man använder det...risken är att om jag slutar att gå tills det inte värker förvärrar smärtan.

Ikväll har vi ätit god mat, till förätt kräftor, sedan klyftpotatis med gott älgkött med en underbar sås och sallad som min underbara mammi hade gjort, min kära far hade gjort eld i kakelungen så det var så varmt och skönt när vi satt och åt i salen..


Nu ska jag återgå till la familja....


stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback