Barnkalas

Ja igår var det barnkalas i Sjöstan :) baby 3(0) år !!! Här kommer lite bilder...bilder säger mer än 1000 ord.


Födelsedagsbarnet Linda "baby" Lindström


Jag och baby i vardagsrummet...innan alla andra kom


baby och Uffetuffe


Kärlekesparet Stefan och Madde


Micke, Helena och Anders vid fikabordet


Vem är mest pricksäker??? Jag, Heidi, Laura eller Anna??? vinnaren blev Heidi ( inte med på bilden)


Leken: vem är mest teknisk??? Madde, Hanna, Linn och Baby ska äta kolasnören och sedan vissla efter att ätit upp snörena. Vinnaren blev Hanna






Uffe, Roger och Christian är dj med hjälp av baby:s dator.

Ja det var en mkt rolig kväll ;)

Idag har jag varit på stan med Hanna, vi har ätit lunch sen åkte vi in till Kista och shoppade lite..humorn har idag varit mkt låg och jag har skrattat så jag har ont i magen och tårarna rann..vad får man allt i från :)

kram kram


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback