Valborgsmässoafton

Nu var det länge sedan jag skrev ngt, så vad har hänt på sistonde? förra helgen var jag, baby och Hannis på landet grymt mysigt var det. Vi gick långpromenader, åt god mat, slappade, spelade spel och vara var helt underbart.
Idag är det Valborgsmässoafton, vet inte vad jag ska göra ikväll, jag och tjejerna har inga direkta planer. Men imorgon ska jag städa, träna och imorgon kväll ska jag och Hanna på födelsedagsfest hos Mattias sen blir det förmodligen en utgång.

Grattis Tessa och Tommy till ert tillskott lilla Edith.

Igår var Sofia hos mig på middag hon är höggravid nu och bebisen är beräknad den 9:e juni spännande.

Önskar er alla en trevlig valborgsmässoafton.

kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi önskar Dig en trevlig Valborg också! Kram

2010-04-30 @ 22:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback