2010

Nu är det nytt år, ny möjligheter, nytt liv ....ja det gamla vanliga :) Nyårsaton var riktigt lyckat. Vi var 17 personer: jag, Linda, Christian, Uffe, Hanna, Roger, Nils, Marcus, Roger, Heidi, Laura, Tobbe, Anna, Jonas, Johan, Sebastian och David.

Menyn:

Förrätt: Toast med lax, och ngn ost creme
Varmrätt: Oxfilè, potatisgratäng, rödvinssås, sallad
Efterrätt: päronkaka med glass, kaffe och tè

Tolvslaget firade vi nere vid kajen med många andra människor.
runt 04 snåret besteg vi hammarbybacken och åkte plastpåsar ner, hur kul som helst...eller alla gjorde inte det vi som var tappra nog att göra det var: Jag, baby, Uffetuffe, Christian och Johan.

Här kommer lite bilder:


jag och baby


Jag :)


Jag och baby igen



Jag, baby, David, Heidi, laura och Tobbe strax efter 12 slaget.


Babydolly


Fyrverkerier över söder :)


Hammarby sjöstad

ja det var lite blandat )

Hoppas alla hade en underbar nyårsafton!

kram

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Baby

Puss snorpan, vi är så fina och bäst!

2010-01-25 @ 23:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback