Helg

Nu är det fredag igen, för en vecka sedan lovade jag lägga ut lite bilder från förra helgen hos Jessica samt utgång, vilket jag glömt bort :(, men nu kommer det.



Middag hos Jessica . Jessica, Malin, Lina, jenny, My och Mia :), en mkt
trevlig kväll/natt.

My och Malin på cafè opera


Och så en bild från spelkvällen hos Annsi och Janne


Madde har fått en jobbig uppgift att genomföra, hennes kille Stefan
ser fram emot hennes uppgift ;) ska inte gå in på vad hon skulle göra ;)

 

Ikväll ska jag vara med baby, imorgon och på söndag blir det träning, nu har jag verkligen kommit igång med träningen, så nu tränar jag ca 4 dagar /veckan!! grymt kul och skönt.

Hoppas alla får en grym helg.

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback