Vasaloppet

Ja nu är det dags för vasaloppet igen. I vanliga fall brukar jag inte vara uppe såhär tidigt på en söndag morgon, men jag lade mig tidigt igår lördag så detta gjorde att jag vaknade halv åtta idag, inte för att det är Vasaloppet, nog för att jag har på tv:n, rätt imponerade av dessa skidåkare som åker dessa x antal mil.

Så hur har min helg varit hittils? Min helg började i fredagskväll med middag tillsammans med Lottis, det var mkt trevligt är så glad att hon, Sami och lilla Nori har flyttat tillbaka till Stockholm igen.
Igår var det städningen, promenad, tvätt, handling som stod på schemat.
Idag ska jag plantera lite blommor, träna och kanske träffa Maria och hennes lilla dotter Jasmine allt beror på om de är friska, verkar som alla har insjuknat nu
Skulle träffat Sara och familj i går pådagen men Sara har fått feber och hosta så det blev inställt.
Sen fick jag sms av Lottis igår eftermiddag/kväll då var dom påväg till SÖS med Nori som har ngn slemhosta och har det lite jobbigt nu :( hoppas det gick bra för dem, hon skickade sms lite senare och sa att det var några barn före dem, så de verkar ha hektiskt på barnsjukhusen också.

Grattis Sofia och Jan som gifte sig igår också, det var ett lite mer familjebröllop inte så stort, så jag får fira Sofia på tisdag när hon kommer till mig på middag.

Nu är det frukostdags :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback