vem har tappat sina rosa trosor???

har nu kommit tillbaka från spinnigen som jag var på....ett as bra pass som Julia hade idag, då Therese var borta på jobb.Men snacka om att Julia hade energi som spred sig på alla cyklister inklusive mig yea!!!!
Jag tog med mig min och annas plånbok upp i spinninglokalen när vi avslutade passet och gick ner och bytte om så glömde både jag och anna hennes plånbok att den låg i min påse. vi sa hej då och jag cyklade hem..jag han komma mer en halvvägs så ringde Anna och sa att jag hade hennes plånbok...fy fasen vad glömsk man kan vara ibland. Så det vara bara för mig att vända om och möte upp henne på vägen för att ge henne hennes plånbok.

När jag cyklade förbi bron så låg det ett par rosa trosor på vägen hmmmm..mina tankar började svajja, vad har hänt här ? varför ligger det ett par trosor på vägen våldtäkt? usch..håret reste sig på armarna....usch!

Idag har jag och jonas och hans mamma varit i Solna c och shoppat samt varit på promenad. Jag inhandlade lite på Åhlens av det resterande fanns kvar av mitt och jonas gemensamma presentkort...
Jonas köpte två par långa shorts ett par jeans och ett par fin shorts..båda på MQ. Ulla - Britt köpte skor  och lite annat.

Nu när jag och Jonas är ensamma hemma igen efter helgens besök så ska vi ta det lungt i soffan och vara vara...

Hoppas alla andra får en lika mysig kväll

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback