Äntligen Jullov

Gud jag hade verkligen inte fixat med en dag till på jobbet..snacka om att ja goch MOlly har spårat ut sista veckan på jobbet..herre min gud vad jobbigt det har varit då vi har varit as trötta samt barnen har verkligen varit helt slut..så nu behöver alla ledighet stora som små..och jag är ledig i 2 HELA VECKOR!!!!!!!!!! helt underbart..ska verkligen bara njuta.
Har fått presenter av föräldrarna idag fick: 2 flaskor röd vin, en flaksa glögg, thè av olika slag, fina ostar m.m. verkligen med stil.

Nu i eftermiddag 17:20 åker jag och min älskling hem till mamma och pappa, farmor. och min syster kommer också..där ska vi fira jul...farmor har blivit dålig igen inte alls roligt spec inte när det juletider.Min faster med man är där nu eller de var där imorse iallafall...
Huvudsaken är att hon inte har ont iallafall...

Antar att jag kommer somna på tåget så trött som jag är....alla julklappar e iallafall klara det känns bra inhandlade de sista 2 idag på rasten.


Nu ska jag se över min packning en sista gång...


so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback