Lördag den 15:e och fortfarande ingen snö.....

Var är snön? kommer vi att få en vit jul? gud vad jag e trött på detta att det aldrig kan komma ngn snö..förstår att fok ger upp och åker utomlands. Idag åker Nadja och Magda till Thailand i 4 veckor...och på måndag åker Lottis till Thailand till sin Sami hon kommer vara där betydligt längre ända till i juni eller juli.
Igår jobbade hon sin sista dag det var lite vemodigt, men jag försökte hålla tårarna borta..och jag lyckades...det känns inte som om jag har flörstått att hon ska vara borta nu så länge...

Idag ska jag träna klockan halv tolv ett spinning pass...idag flyttar Anna (min syster) till Aspudden så mamma och pappa kommer upp och hjälper henne och hennes kille Kalle.

Ikväll ska jag umgås med Jessica får se vad vi ska hitta på....

Köpte nya örhängen igår på indiska köp 3 betala för 2 i realy like that.

Nej nu ska jag äta frulle...


kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska jag ha på mig imorgon?
Vad syns bäst i TV, skjorta eller tröja på jeans och vilken färg ?
Hjälp uppskattas!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback