Lucia

Idag e det torsdag den 13:e december och det är lucia...fast det känns inte som om det vore lucia då det inte är någon snö ute :( hur tråkigt som helst fast det börjar bli kallare ute, iallafall -4 grader.
Sitter och väntar på att mitt morgon kaffe ska bli klart.
Idag börjar jag egentligen halv åtta men jag måste lämna våra hemnycklar halv åtta vid porten, det kommer ngn som ska kolla på ventelationen eller vad det nu var.
men jag får komma så fort jag kan, har redan meddelat Lottis...påtal om Lottis så är det hennes sista dag på jobbet imorgon :( gud vad jag kommer sakna henne...jäte tråkigt för mig och oss på jobbet men super kul för henne som äntligen får träffa hennes älskling Sami.

Ikväll ska jag fika med Linda och Madde..

Nej nu ha rjag inget mer att skriva så här på morognkvisten.


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback