SJUK!!!!!!!!!!

Fan ockå jag skullr aldrig sagt i onsdags att ajg inte blir sjuk..för det fick man för det..vaknade inatt mellan 02:00 - 04:00 och mådde krassligt ont i magen men mådde inte illa eller så och frös som fan..jag täntke att det går säkert över, åkte sedan till jobbet började klockan 08:00 idag..alla på jobbet sa: men Tove du ser inte bra ut idag du ser risig ut..vilket precis stämde in på mig, kunde inte sagt det bässtre själv..höll ut ett par timmar iallafall sen åkte jag hem efter lunch...idag har vi haft sex barn alla andra e sjuka i samma som jag..När jag kom hem hade jag 38,1 och var tvungen att kräkas en gång Fy bubblan säger jag bara...

Ikväll skulle vi ju ha avskedsmiddag och bowling för Lottis och Grazy men jag får snällt stanna hemmma:) fan när jag blir sjuk så blir det alltid vid fel tillfällen.
Men Molly sa att vi ska ha en riktig fest för Lottis sen när hon slutar på riktigt och då ska jag INTE vara sjuk det kan jag skriva upp på...Jonas kom hem nu på eftermiddagen från sin konferans de hade haft det jäötte kul tydligt..bra bra.

Nej nu ska jag hälla i mit lite soppa sen sova igen..Zzzzzzzzzzzzzz

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback