Stackars farmor

nu har min älskade farmor blivit dålig igen, hon har fått en tiaatack...usch..vill inte at hon ska må dåligt..farmor jag älskar dig..ÅÅåå vad jag vill åka hem till Ljusfall och hålla hennes hand..men jag kommer på fredag älskade farmor jag kommer då..både jag, och anna kommer och jonas såklart..då ska vi vara hos dig.

Pappa ringde förut och sa att hon var lite bättre iallafall hon hade iallafall druckit lite vatten , alltid något iallafall.

Snart är det jul jag och jonas kommer att åka hem till mina päron ihop med min syster..hennes kille ska fira jul på Gotland hos hans familj..Jonas mamma jobbar i jul annars hade hon varit varmt välkommen till Finspång, men när man jobbar i vården så är det ju så att man tyvärr ibland måste jobba dessa storhelger, vill ju att hon ska vara hos oss då med min familj..men det går inte *snyft* julen är ju ändå en familjehelg då man ska vara med sina nära och kära...men någon måste ju jobba med de gamla också vilket jag e glad över, då någon vill jobba hos min farmor även fast det är julafton.

Idag sa jag till Jonas: Ikväll ska jag lägga mig tiiiiiidigt e så jäkla trött..och hur bra gick det? här sitter jag och klockan är snart halv elva på kvällen...men nu e det nog snart tid att sussa..en dag imorgon också...
imorong måste jag köpa julklapp till min systers boyfriend Kalle...hann inte det ida...samt fixa med mamma och pappas pressy..annars e alla klappar klara *ler*

Nej nu alla kära läsare nu ska jag sova..godnatt önskar jag er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback