Vinterkräkan som försvann

usch efter att varit hemma i ca 8 timmar så började elängdet, jag drömde på natten att jag var sjuk och behövde spy.jag gick  upp...jaha tänkte jag då var det över..men inte hade magknip och mådde så jäkla illa kunde inte somna om alls...gick upp vid 06:00 tiden och ringde sjukvårdsupplysingen för tips på vad jag skulle göra berättade även att jag hade magniper...hon sa att jag skulle dricka vätskeersättning:

1 liter vatten
6 tsk socker
1/5 tsk salt
koka samman detta och dricka en tsk av detta i kvarten...jag gjorde som hon gjorde men fick aldrig behålla det

tog mig ner till konsum för att tömma deras lager på proviva och cola...var den jobbiagaste dagen jag varit sjuk på fy fan...och att aldrig få behålla ngt inte ens vattendroppar...blev bättre kring 18:00 snåret då tog frossan över..låg i soffan mellan 6-halv elva på kvällen och kollade på vänner....

Idag e jag frisk igen mår hur bra som helst t.om hungrig...jonas har inte haft några känningar av detta heller så ber nu till gudarna att hans vitpepparkorn gjorde susen....

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback