kallt...burr burr

Idag är det inte alls lika kallt som igår..idag är det -4 fast det blåser som om det vore ännu kallare.Idag börjar jag klockan 8..jobbar till halv fem.idag efer jobbet så ska det städas jag förstår inte hur fort det sammlar på sig damm..helt jävla otroligt...tycker man städar så himla grundligt men dagen efter kan man ändå finna damm på vissa ytor...idag ska vi på utflykt det gör vi på vår avdelning varje torsdag.Det e mkt roligt att komma iväg från gården och bara vara i vår lilla grupp :)
E glad mitt hår e lika platt som igår hos frissan efter att hon plattade till det, det trasslades inte upp i natt som det brukar..skönt..så jag behövde bara kamma till det idag.

Åååå vad jag vill ha vår...vill inte ha kallt längre det e inget roligt...vill köpa mer nya vårkläder *love it* men det lär dröja inte så kul att köpa det nu när det fortfarande e så kallt att man måste ha sina sk mer vinterkläder.

Hoppas inte det är den där punkt.se killen som brukar ge ut tidningen vid tunnelbanan, som står det i dag han e slämmig....


kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback