tisdag kväll...

sitter här nu har duschat...e lite trött idag öven fast jag började jobba 9 imorse och jobbade till fem men e ändå trött har inte gjort så mkt...ska lägga mig tidigt idag då jag öppnar imorgon bitti  skönt för då så slutar jag tidigt... och imorgon är det ju ALLA HJÄRTANS DAG!!! hmmm hur ska vi fira det? jo det blir väll kärleksförklaringar, äta middag ute samt en massa massa mys med varandra...
Många männsikor och par firar inte alla hjärtans dag..de tycker itne att det är ngt att fira utan att det inte ska vara ngn speciell dag att visa sin kärlek, som i och för sig är sant...men jag tycker faktiskt om att fira den dagen... Återkommer imorogn kväll eller på torsdag om rapporten hur det var..

Nej ska lägga mig och läsa...håller på med en bok som jag snart har läst ut..

Ååååå vad jag vill ha vår nu...längtar tok mkt....

grattis Caroline och Tobbe till att bli föräldrar


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback