Firande av alla de slag

Nu på kvällen har vi firat min syster i efterskott då hon har fyllt år, men då hon ej var hon hemma utan var i Frankrike och semestrade med sin kompis Malin. Vi har avnjutit en god underbar middag med vin, champange och underbart god middag.
NU kollar Jonas och min kära syster på morden i midsommer och jag har inte mina glasögon med mig har då svårt att kolla på denna deckare..det går lite bättre att sitta vid datorn. det är mer ansträngde att kolla på tv:n då det är på ett längre avstånd från fåtöljen.
Imorgon har vi inte ngt spec inplanerat om det är sol blir det förmodligen solning samt med ett dopp eller två i sjön vid sommarstugan. Mamma nämnde ngt om att åka till Vingåker outlet om det är dåligt väder.

Angående lägenheten som Anna var intresserad av blev det inget med denna...den steg allt för mkt i pris...hur kan man ge  så mkt för en lägenhet som inte ens är värd den summan pengar????? för mig och många andra är det en gåta.

Har även varit ute och laggt i nät imorse, men idag på eftermiddagen när jag, jonas och pappa tog upp det, fanns där en endaste liten abborre....

Åskan som skulle dundra här över ÖStergötland och Finspång höll sig med sin frånvaro..istället så slog blixten ner i Dalarna och västmanland ca 5000 ggr...helt otroligt...me don`t like it. jag kan säga att jag är väldigt rätt för åskan och har mkt stor respekt för den...vilket man SKA ha.

Var även på Em idag och kollade på köksmöbler...hittade en grupp som vi fastnade för..fast man ska inte ta första bästa så vi ska nog kolla runt på fler...men det kan även sluta med att denna fina grupp hamnar i vårt kök på Johan enbergsväg...

Nej om ja gska gå ut på verandan och höra vad mina kära föräldrar surrar om....

so long

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback