avnjutit en god middag

Japp idag blev det middag i sin ensamhet, jonas är hos Robert och kollar på hockey.jag har lagat tonfiksk med sallad till gott och yber nyttigt såklart...haft en toppen bra dag på jobbet. Och fint väder har det varit hela dagen och varmt och skönt *lovely*
Nu ligger bilderna inne på min pixbox bara att kolla på dem.

E jätte varm om öronen och kinmderna, bara det inte blir ngt av det...pratade med min Sara förut hon har åkt på influensa stackars henne både hon och hennes son Pontus ligger hemma i det nu..tycker verkligne så synd om dem.

NU ska jag se om jag hittar ngn billig biljett hem till mamma och pappa på fredag.

puss

Kommentarer
Postat av: Idapida

Kollade in dina bilder... Kul! :-)

2007-03-12 @ 20:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback