skumma drömmar

drömmar e som strömmar, jag har tidigare skrivit att jag har en förmåga att drömma de mest konstiga drömmarna som man någonsin kan drömma. E hjärnan så fullt med olika intryck och tankar att den inte ens får varva ner på natten? eller vad e det frågan om? jag funderar skarpt på att besöka en drömmtydare....för att få ngt kolla på vad det e som försegår på nätterna.

Vill ge ett lycka till till dig idag gumman...lycka till sara, jag trro på dig, det kommer gå bra..ring mig sen!

Idag börjar jag 08:00.. idag ska det regna hela dagen tydligen.
Åååå vad jag längtar till semester...känner att jag ge i stort behov av det nu...har inte haft en ända dag frånvaro från jobbet..inte en ända sjuk dag.och det e verkligen unikt...Tror bestämt att jag e den ända på enheten faktiskt..
Men man e ju olika mottagliga mot sjukdommar..och jag har väll en stark motsåndskraft mot baciller...så det e jag bara glad för...

nej nu ska jag göra iordning mig....

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback