Rain

ja nu regnar det för fullt ute och de sa på väderleksrapporten att det skulle frysa på inatt..vilken tur at tman inte ska ut och åka bil då..men alla ni som ska det ta det lungt ute på vägarna.

Idag har det varit en bra dag på jobbet har haft handeledning sm varit super bra.. :)
Har halsbränna vilket inte alls e skönt...och  sugen på kaffe e jag också...har haft magkatarr den gick över men nu har jag haft känningar igen :( det kommer upp och ner tydligen.

Idag har jag fått beviljad semester 2-4 januari..så Onsdag den 2:a Januari åker vi till Härnösand jag och älsklingen x2000 för ENBART 190:- för 2 vuxna snacka om billigt!!!!!!!!!!!!!

NU ska jag se på vänner :)ska nog brygga lite kaffe...


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback