Så blev det söndag

Ute är det kallt, det ser kallt ut iallafall.. Vaknade nyss gar sovit nästan 12 timmar inatt..hadew början till feber när jag lade mig igår...så det var väll anledningen till att jag sov länge..har ingen feber nu men har ont i benen de känns as långa som om ngn har dragit i dem..*skumt*hoppas verkligen inte att det är ngt på gång..jag som hade tänk att träna idag men det blir ingen träning för min del så att det bli att jag isället blir sjuk, det har jag inte tid med
*atjooooooooooo* prosit tack så mkt.

Idag måste jag och min libling städa usch inte alls sugen på att städa när jag mår såhär...usch.

Hopaps Pontus mår bättre nu han har fått scharlakans feber eller hur det nu stavas..skulle haft honom i helgen men det blev att han fick vara hemma hos sin familj i nälsta istället..då han är så sjuk..hoppas han mår bra nästa helg , då får han vara hos oss då istället.

Någon som kan komma på ngt bra att köpa till mamma och pappa, gärna ngt som är gemensamt till dem båda?? om niu gör det..skriv gärna till min om några förslag..jag har idè torka.

nu ska jag dricka kaffe...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback