Torsdag..snart fredag

Gud vad svårt att skriva denna rubrik skrev fel på varje ord 3 ggr...hmm hur lyckas man egentligen???? Har varit en bra dag på jobbet , idag har vi bakat pepparkakshus med barnen fast det slutade med att jag fick baka själv då vissa bustroll åt mer en vad de bakade *fniss*

Sitter nu och dricker kaffe ska snart iväg på möte med lärarförbundet..ska bli intressant vill jag lova...

Imorgon åker jag och darling och min syster och hennes boyfriend till Fimpan..vi ska fira min farmor i helgen då hon fyller 98 år i vekcan, men vi får fira henne på söndag istället..då vi inte kan närvara mitt i veckan.

Igår var jag hos frissan..bilder kommer på hur det blev..jag e grymt nöjd iallafall..

Nej nu måste jag dricka upp kaffet och skriva ner mina frågor..

image92
Ja goch Sara på ett halv bra kort eller vad säger man gummz?

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback