En timme till...

Natten till idag så skulle man ställa om klockan, vilket både jag och älsklingen inte kom på förren nu på morgonen. Så när jag vaknade var inte klockan halv 10 över åtta, utan tio över sju..låg och drog mig till halv åtta iallafall kunde verkligen inte sova längre så det var lika bra att gå upp.
Igår kväll hade jag lite feber frös som satan och svettasdes samtidigt, men idag har jag ingen feber så idag ska jag träna vid halv elva :) idag blir det spinning igår var det skivstång...märktes att jag hade feber igår under passet då jag knappt orkade ngt...2,5 kg känndes som 10 kg...svettades efter bara några minuter..men jag visste ju såklart inte att jag hade feber innan passet började, då jag självklart inte hade gått och träna.

Idag ska vi väll även städa ikväll ska vi på bio vi ska se filmen 1408 en skräckis , jag älskar dessa filmer även fast jag e totalt livrädd så är det grymt bra....hihi

Antar att denna dag kommer gå fort det gör alltid helgerna så imorgon e det måndag igen med jobb...och för många så e det lov imorgon då många går i skolan.

Igår åkte Sofia och Jan till Kanarieöarna *grymt avis* vill också åka på solsemester men det får bli nästa år..kasnke åker i februari ...

stor kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback