Ja vad har hänt?

i helgen har det varit massa att göra...i fredags så tog ja goch jonas det lungt åt god mat och bara slappade..underbart härligt. På lördagen så gick jag till SOlna centrum för att shoppa lite då jag fick presentkort på både Mq och gina tricot när jag fyllde år..på eftermiddagen så var jag och tränade skivstång med en helt otroligt bra ledare snacka om att den kvinnan hade energi jösset!

På kvällen var jag hos Lottis hon bjöd mig på middag , sen lite snenare runt halv tolv snårt tog vi tunnelbanan och åkte till Soap bar på nybrogatan det ble vmkt dans och mkt skratt ja det var skoj :)
På natten sov min syster och hennes Kille Kalle hos oss då de också var ute på födelsedagsfest på lördagen...

Söndag morgon blev det samling kring köksbordet med frukost och massa snack om visevärsa.
På kvällen var jag hos Anna och Magnus och deras dotter Moa..magnus kom¨på den briljanta förklaringen till varför Moa heter just moa..hahah Magnus och Anna hahaha...eller hur var det nu?

Igår var det jobb igen och gud vilken horibel dag shit säger jag bara...

Idag ska vi ha föräldrarmöte efter jobbet klockan 17:30 - 19:00 så man lär ju vara rätt trött när man kommer hem.

Önskar er alla en bra dag...

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback