Skit snack!!!!!!!

Läste Katarinas blogg förut och jag håller verkligen med henne..detta skitnsack om falskhet som finns omkring oss hela tiden, varför måste det vara så? varför kan inte folk bara säga rätt ut vad de tycker istället för att gå och knyssla om saker??? det svider mer...usch blir så himla trött på det... sprid kärlek istället det mår alla bättre av. Vem mår bra av att störa sig på saker? nej snälla alla medmänniskor nu e det dags att ta tag i oss själva och bli bättre på att vara snälla en dumma mor varandra..och även fast man e trött  och störs sig på vissa saker så kan man säga det på ett bra sätt istället för att bli förbannad.... t.ex: Skulle du kunna plocka undan dina saker efter dig, när du är klar...det är mycket bättre om vi alla hjälps åt med detta...så kan det vara både på jobbet samt i hemmet..
Jag vet också att jag ibland kan känna  men herre gud suck why why why???? men det händer inte ofta och det är verkligen på småsaker...men som sagt alla måste börja hos sig själva för att det ska böli bättre..så vad säger ni? ska vi hjälpas åt med no comblain klubben????

Är nu hos mamma och pappa i Finspång..imorogn går festen av stapeln
10 ÅR SEDAN JAG SLUTADE ÅRSKURS 9. gud vad har alla år tagit väder...ja det kommer vara förparty hos Johan först kan bli lite coolt, sen blir det av till Hotell Degeer...(tror det stavas så)

Nej dags för att koppla av en stund i soffan innan jag ska se det sista för Idol ikväll...


goodnight and sleep well

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback