Åååååå min kropp är seg

Jag har idag efter jobbet tränat spinning...det gick as bra blev helt jäkla slut idag..kan vara för att jag gick på skivstångspass igår så att jag fortfarande e trött i mna benmuskler :) men men det gick iallafall bra och jag tog mig hem sen på cyklen också..fast sista backen hem var inte skoj...då skakade jag i kroppen snacka om mjölksyra.
Väl inne så stod maten på bordet smaskens vill jag lova....korvstroganoff...tack älskling.
Ikväll är det Idol idag sänder de från Gynningshemstad Malmöööö...

På jobbet börjar nu sjukdommarna härja...det e försylningar, hosta och 2 fall av magsjuka...uschans skit...hoppas det går snabbt över och att det fler får det...men på min avdelning så är vi så hygieniska så det finns inget att anmärka på vi spritar alla ytor, leksaker m.m. ja you name it....fast tyvärr kan vi ju inte hjälpa att det är luftburet.

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och se på nyheterna innan Idol börjar....


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback