Godmorgon godorgon vem är det jag tjötar med???

hahaha..... ja vaknade för en stund sedan..ska sanrt äta frulle, duscha göra iornding mig för att fara till Sara :) ska bli super mysigt... sen i eftermiddag/kväll ska jag träna.

Igår var det lugn hemma kväll med älsklingen ser ut som att det kommer bli de tikväll med...imorgon måste vi verkligen storstäda då det kommer en man och ska värdera vår lgh på eftermiddagen.Så det blir att ta på sig skurhandskarna hahaha..
Ska även träna imorgon också.har Lovat att göra raggmunbk också till Jonas imorgon...jag har inte orkat göra det i veckan då jag har varit så trött när ajg kommit hem.

Ute är det sol samt åskblå himmel lite strange vill jag mena.

nej nu ska det blo grötkokning ....


ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback