Kalas dax

Japp idag e det kalas för Sara, Smilla och Pontus...tyvärr får jag åka själv på kalaset :( för att min älskling ligger hemma och är sjuk han har jätte ont i halsen och har frossa it`s not good..så det är bäst at than kryar på sig och blir frisk..hoppas inte jag blir sjuk får inte bli sjuk..och absolut inte till på måndag då vi ska ta skolkort på jobbet :) så då skulle det inte passa att ligga hemma...Jonas trodde att det skulle gå över till idag när han var hemma torsdag och fredag men icke sa nicke ...det ville det tydligtn inte göra....

Blir väll säkert till att äta själv ikväll man brukar inte vara så sugen på att äta när man har ont i halsen...

Nej nu ska jag göra mig helt klar...

hörs kanske senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback