Kväll med min 27 åring

Kvällen avnjöts först med en god middag som jag har tillagat..jag har även gjort en blåbärstårta som vi ska ta en bit av och äta med en varsin kopp kaffe...middagen var gudomlig got mumsfillibabba.
Jonas fick en jätte fin tröja från MQ av mina föräldrar samt en tröja av mig från mQ samt en körlektion på en körskola i Solna :) så nu jäklar ska det ta fart.

Snart e det Idol *funny* synd att vissa männsikro inte fattar nada att de inte borde sjunga, uta att det e tondöva.


Idag när jag handlade på VI inför jonas och min middag så blir jag galen, galen på gamla pensionärer nämre 80 år som måste  trängas i alla köer som måste faram först, jag menar de har haft hela dagen på sig att handla...nej enj klockan 17:00 då ska de minsann ut och tränags i alla mataffärer...WHY?????????????

Nej nu återgå till min libbling


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback