Träningsvärk och spagetti kropp

ja min kropp känns som en överkokt pasta rätt...helt sladdrig och med ingen styrsel...jag har varit på ett muskelpass på friskis och svettis och den ledaren var inte att leka med herre min jesus vad hon fick alla at göra lite mer än vad de egentligen orkade...men skönt var det vill jag lova.

Jaha så har även Lottis blivit sjuk...hoppas verkligen på att Molly kommer tillbaka imorgon annars blir jag själv med vikarier vilket kan vara lite jobbigt ibland, ok vissa vikarier fungerar medans vissa skulle hellre kunna göra ngt annat så man fick jobba själv, men så är det ju alltid.

Har kollat på dagens avsnitt av Idol nu börjar det bli spännande ju börjar ju hända lite grejer..nu sitter man inte och håller på öron och ögonen längre..nej inte alls. De som är kvar är ju faktiskt bra annars hade de ju inte gått vidare.

Imorgon får vi våra efterlängtade KÖKSMÖBLER det var minsann på tiden *längtar*
På kvällen ska jag fika med Madde och Linda...Madde jobbar ju på avdelningen bredvid mig medan Linda har jobbat på en annan avd men jobbar nu med ngn helt annat..så det kan ju vara kul att träffa henne.

Nej nu ska jag borsta tändera, blir en tidig kväll även ikväll då jag öppnar imorgon också.


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback