Kyrkan...

Idag på förmiddagen besökte jag, mamma och pappa Hällestad kyrka. Det var en musikgudstjänst och kyrkokören sjöng såååå vackert. Prästen läste upp de senaste avlida han sa: 2: a Januari 2008 Anna Elisabeth Gunhild Mathilda Johansson 98 år och 29 dagar....Det var så det rös i kroppen det var verkligen vackert..nästa gång jag går till kyrkan blir den 11:e Januari nästa vecka då själva begravningen är klockan 14:00  Hällestadkyrka.

Idag klockan 15:30 går tåget till Stockholm my home sweet home.Jonas kommer hem från Norrland idag fast han meddelade att det var snökaos uppe i norr så förmodligen kommer tåget därifrån vara försenat, fast det hoppas jag verkligen inte...han ska komma klockan 21:30 så då hoppas jag att tåget kommer när det är sagt...

Här är det mycket snö också fast nu har de tblivit plussgrader och blåsten har lagt sig...

Nu ska jag äta mat...lax och potatis med god sås som mamma har gjort.


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback